3 tipy na péči o klienta, ze kterých se můžete poučit od úspěšných salónů

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

Ráda navštěvuji různé salóny krásy a protože nechci ovlivnit jejich jednání a chci si vychutnat přirozenost týmu a atmosféry v salónu, chodím tam jedině inkognito. Při otázce co dělám, řeknu, že dělám marketing a nadále si užívám anonymitu. V tomto článku bych Vám chtěla popsat, co je pro mě důležité a čeho si všímám.

1. Čistota

Měřítkem čistoty v salonu je pro mě toaleta. Úspěšné salóny ji kontrolují každou hodinu, o čem vedou i záznam na dvěřích toalety. Po zážitku z wc si 2× rozmyslím, jestli si v salónu objednám kávu nebo skleničku vody. Další otázkou je ručník pro všechny. Ten byl používán nevím odkdy a nevím kolika lidmi. Ne, děkuji, to nechci. Nevěřili byste, v kolika salónech jsem se s tím setkala.

Raději investujte do elektronických vysoušečů rukou nebo jednorázových utěrek, které udělají mnohem lepší úžitek a dojem.

Poučení: Vůně a čistota patří k Vašim službám stejně jako kvalita Vaší práce.

2. Zpětná vazba – Váš názor je pro nás důležitý

V poslední době se rozmohla móda „Zajímá nás váš názor“. Perfektní způsob jak zlepšit a zefektivnit Vaše služby.

Snadnější rezervace na salony-krasy.cz díky novému rezervačnímu systému

Je to ale opravdu tak? Důležitá je doba, kdy mi formulář vložíte do rukou. Nejhorší načasování je při placení účtu, když jsou mé myšlenky někde jinde. Pravděpodobně jste mě nevzali načas a měla jsem být v tuto chvíli už jinde a nemám náladu vyplňovat nějaký formulář. Nebo by to byly spíše negativní a urychlené dojmy, které Vás nikam neposunou.

Náš tip: Požádejte o hodnocení salónu online na webu Salony-krasy.cz. Formulář naleznou Vaši klienti v detailu Vašeho salónu v pohodlí domova nebo v klidu u kávy.

3. Neviditelný člověk

Stává se to i v nejlepších salonech velkoměst, že šlápnou vedle. Přijdu do salonu, kde si klientka, která přišla dříve než já, dojednává termíny na měsíc dopředu. Výborně, chápu a gratuluji. Jenomže já tam stojím, a i po několika minutách si mě nikdo ani nevšimne. Špatně.

Stačí jenom úsměv mojí stranou a poznámka: „Za chvilku se Vám budu věnovat“ nebo nabídnout posezení na pohovce u pultu. Hned se cítím lépe, už nepřešlapuji nervózně na místě a na proceduru se těším.

Přeji mnoho spokojených klientů a můžete se těšit na moje další zážitky ze salónů.

Vaše Lucia Krivdová

Zakladatelka Salony-krasy.cz

Našli jste se v mých zážitcích? Nebo jste si s radostí oddechli, že se Vás to netýká? Gratuluji!

Zanechte Vaše komentáře pod článkem, budu se těšit na Vaše reakce a zkušenosti.

Líbil se Vám článek? Dejte Like nebo sdílejte ho na facebooku.

Přidejte se k Odborníkům Salony-krasy.cz na Facebooku!

Čtěte také:

Kadeřníci si pochvalují online rezervace. Šetří jim čas a zaplní se termíny, které předtím zůstaly neobsazené

Komentáře