Zpět na Kadeřnictví

Pozor na 7krásky

Zdravím všechny, zakoupila jsem si na slevovém portálu poukaz na 3D střih ve Studiu 7krásky v Praze. Původně jsem měla odrostlé postupně sestříhané vlasy z LaFayette (nejdelší zhruba pod ramena) a nyní vypadám jako trestanec. Byla jsem moc zvědavá na 3D střih, ale nejen, že na něj nedošlo, ale po silně kritice původního střihu ze strany kadeřnice jsem nyní „opižlaná“ téměř nakrátko stylem začátečníka. Nejen, že jsou vlasy na každá straně hlavy jinak dlouhé, ale vzadu mám připláclé vlasy a velké schody do nebe. Kadeřnice zkrátka vzala pramen a střihla. O nějakém prostřihu a sestřihu nemůže být řeč. Bylo mi jedno, jaký bude účes, ale musí být precizně ostříhaný, což tenhle opravdu není. Každý, kdo mě vidí, vidí neskutečné chyby. Ve studiu je kadeřnice Michaela Nováková nepřiznala a majitelka, ikdyž pochybovala, tuto slečnu podpořila. Opravu jsem, byť od jiné kadeřnice, tedy z pochopitelných důvodů odmítla, protože pokud majitelce přijde tento sestřih v pořádku, pak nemám důvěru k žádnému z jejich podřízených. Pokud tedy trváte na návštěvě tohoto studia, dávejte si velký pozor. Pokud je mezi vámi někdo, kdo byl se sl. Novákovou spokojený, pak budu ráda, když se ozve. Nevěřím totiž, že se někdo takový může najít.

Gabriela Kettnerová | 11.10.2011 11:35 | ip: 194.213.219.5

Já do uvedeného salónu chodím už delší dobu a jsem tam moc spokojená. Slečna Míša mi dělala poslední střih a je bomba! Každý mi ho chválí, takže já rozhodně nespokojená nejsem.

Katrin | 13.10.2011 22:32 | ip: 90.178.67.74

Mě rozhodil Váš negativní názor na mladé a kreativní kadeřnice,neboť si myslím, že u práce kadeřnice je důležitá komunikace a vyjádření Vašich představ a obzvlášť u mladých lidí. Bydlím kousek od tohoto studia a protože nemám moc peněz, také si kupuji jejich vouchery na slevomatu. Nechápu Vás, proč když jste v jednom salonu spokojená, proč ho tedy měníte. Ale protože vidím, když chodím okolo salonu, jak se děvčata činí a jak se mají k práci, ráda tam opět zajdu! Už jen proto, že jeden nespokojený zákazník neznamená špatnou práci celého salonu! :-P

Helena Julinková | 25.10.2011 20:30 | ip: 212.79.106.4

Děkuji za reakce. Asi jsem ne úplně jasně napsala důvod své nespokojenosti.

  1. nehaním celé studio, nýbrž jednu kadeřnici. Postoj slečny majitelky mi ale přišel velmi zvláštní, protože jako majitelka (facebook.com/kat­ka.lochova?sk=pho­tos) je za svoje „zaměstnance“ zodpovědná a kritika jednoho jedince snižuje věrohodnost celé firmy.
  2. nestěžuji si na model střihu, ale na jeho provedení. Schody na hlavě opravdu vyučená kadeřnice nemůže a nesmí udělat. Navíc každá polovina hlavy byla jinak ostříhaná a nebylo to rozhodně úmyslem a typem střihu.
  3. na váš dotaz, proč jsem měnila kadeřnictví odpovím tak, že jsem byla zvědavá na 3D střih, který byl v nabídce a který mi proveden nebyl s tím, že je proveditelný cca na každé páté zákaznici. Z mého pohledu se tedy jednalo o klamavou nabídku.

Moje vlasy jsou jemné a splihlé, tudíž potřebují provzdušněný střih a každá chyba je zde vidět. Samozřejmě, že jsem práci kadeřnice zdokumentovala fotografiemi, abych měla, až mi vlasy dorostou, pro sebe výstrahu, kdyby mě opět napadlo měnit kadeřníka. Samozřejmě, záleží na tom, co člověk od kadeřníka očekává. Pokud vám střihy na profilu paní majitelky přijdou perfektní, pak jsem zřejmě na tomto fóru špatně. Přeji vám tedy, aby vám vaše spokojenost zůstala i nadále.

Gabriela | 26.10.2011 12:20 | ip: 194.213.219.5

Studio jsem také navštívila, byla jsem velice spokojená. Byla jsem u zmiňované slečny Míši. Ostříhala a obarvila mě přesně tak jak jsem to vždy chtěla. Přijde mi docela hnusné takhle hatit jméno začínající kadeřnice, jelikož s toho co tu čtu není problém v kadeřnici ale v úplně něčem jiném. ;-)

Marie Pokorná | 26.10.2011 21:03 | ip: 78.45.88.112

Pokud jste s prací této kadeřnice spokojené, pak vám to samozřejmě přeji. Psala jsem o mojí zkušenosti a ano, problém asi není v kadeřnici, protože ta je velmi milá, ale v tom, že svoji práci neumí (samozřejmě chápu, na co jste narážela). Navštěvuji obvykle LaFayette a Cocoon a myslím, že vím, co je perfektní střih. Nemyslím si, že kvalitní řemeslník, za kterého považujete sl. Michaelu, pokud svoji práci umí ji jednou udělá dobře a jednou špatně. Buď něco umím a dělám to dobře, nebo ne. Na některých typech vlasů jsou chyby zkrátka lehko přehlédnutelné (zvlněné, husté, silné apod.), ale někde bijící do očí. Nejen dle svého dojmu, ale dle reakcí mého okolí soudě jsem ten druhý případ. V kadeřnictví Cocoon mi poté schody alespoň prostříhali, aby nebyly tak příšerně viditelné, ale vzhledem k délce, kterou mi zmíněná kadeřnice ponechala jsem další úpravy odmítla. Tři centimetry vlasů na vrchu hlavy již předem avizovaly velmi krátký stříh. Je dost možné, že pokud někdo chodí pouze ke kadeřnicím schopností slečny Michaely, je spokojený. Já chci zkrátka od kadeřnice jakýkoliv účes, i třeba ten, který si třeba přesně nepředstavuji, ale perfektně ostříhaný, což tato kadeřnice neudělala. Fotografie „účesu“ samozřejmě mohu zaslat. Můj e-mail je gabriela.kettnerova@gmail.com. Přeji vám hodně spokojenosti a potenciální zákaznice ať si udělají vlastní obrázek, jsou to vaše vlasy a váš vzhled.

Gabriela | 27.10.2011 10:20 | ip: 194.213.219.5

Ještě bych chtěla zmínit jednu skutečnost, jejíž publikování se mi zprvu zdálo zbytečné, ale nyní, když jsem zde někým považována za viníka já, se zdá býti nezbytné. Ihned 1. pracovní den ráno po provedení kadeřnických služeb jsem navštívila Studio 7krásky, kde jsem zastihla pouze kadeřnici Denisu Janíčkovou. Tuto jsem požádala o její názor a o posouzení, zda je střih opravdu ledabyle odvedený nebo je to pouze můj laický dojem. Slečna mi potvrdila moji domněnku, že se střih opravdu nepovedl a chápala, že jej chci reklamovat. Bohužel se jí nepovedlo telefonicky spojit s majitelkou. Ta mi ten den odpoledne volala a domluvily jsme se na druhý den ráno na posouzení mé reklamace. Zde již sl. Denisa přítomna nebyla, pouze majitelka, kadeřnice, která mně střih provedla, a která bohužel zarytě tvrdila, že střih je v pořádku a asi jsem si jinak přehodila vlasy (zřejmě z levé půlky hlavy na pravou) a také jedna „nestranná“ kadeřnice ze stejného studia, která sice na můj nátlak připustila, že je každá strana jiná a střih není úplně v pořádku, ale hlubších soudů se evidentně v přítomnosti majitelky obávala. Jelikož jsem peníze zpět na místě neobdržela, ale bylo mi přislíbeno jejich zaslání na účet, vyžádala jsem si dodatečně potvrdit Reklamační protokol, kde je důvod reklamace „neodborně provedený střih vlasů“. Tento mám od majitelky potvrzený. I ona tedy potvrdila oprávněnost mojí reklamace. Podotýkám, že veškeré postupy reklamace jsem řešila před pracovní dobou, aby na místě nebyly přítomny zákaznice. Myslím, že z mé strany byl postup více, než benevolentní. Pokud ještě i po tomto někdo pochybuje, může navštívit můj profil na Facebooku (facebook.com/ga­briela.kettne­rova), kde jsem se po 14 dnech od úkonu odvážila vystavit fotografie (bohužel, ty nemůžou být přesným obrazem skutečnosti).

Gabriela | 30.10.2011 15:44 | ip: 78.102.160.158

Já jsem také byla ve studiu 7krásky na 3D a byla jsem velice spokojená.
Šla jsem domů jako znovu zrozená :-P :-P :-P

Karolína | 25.9.2012 10:01 | ip: 90.181.30.95

Přidat příspěvek

Registrace na fóru Salóny-krásy.cz je zdarma a může se zde registrovat kdokoli, kdo souhlasí s níže uvedenými pravidly. Musí se s nimi proto každý před registrací seznámit - jsou závazná pro všechny registrované uživatele.

  1. Jsou přísně zakázány urážky, osočování a vulgární vyjadřování na fóru a výroky podněcujícím či odkazujícím na násilí nebo nenávist.
  2. Vybírejte vhodná fóra pro zakládání témat a nezakládejte duplicitní témata. Zvýší se tím šance, že na Váš příspěvek budou reagovat lidé zajímající se o stejné téma.
  3. Při zakládání témat nepište celý příspěvek velkými písmeny.
  4. Nejsou povoleny reklamní příspěvky a inzerce jakéhokoliv druhu.
  5. Příspěvky a témata porušující jakékoli z těchto pravidel mohou být bez varování upraveny, přesunuty, uzavřeny nebo smazány. Uživatel může být za porušování těchto pravidel bez varování zabanován na dobu určitou i neurčitou.
  6. Administrátoři, moderátoři, vlastník domény, vlastník serveru, ani nikdo jiný nijak nezodpovídají za případné škody vzniklé užíváním fóra Salóny-krásy.cz a řízením se radami a návody uživatelů.

Změna pravidel vyhrazena.

Slevy v salónech krásy

–57 %

Jarní AKCE na ošetření pleti

Ošetření s peelingem

Black Orchid, Mansfeldova 788, Praha

300 Kč končí za 6 dní
750 Kč

Happy Friday

Přijďte si odpočinout na 2 hodiny do salonu Isabella a my…

Salon Isabella, Cihlářská 42, Brno

750 Kč končí za 13 dní
–23 %

Nová Zen cannabis masáž

Na jaro 2018 jsme si pro vás připravili nejen novou…

Zenergy TOP hotel Praha, Blažimská 1781/4, Praha

1000 Kč končí za 7 dní

Výhodný set 3+1 jen v salonu Isabella Brno

Zakoupíte si 3 kosmetická ošetření a 1 máte zcela zdarma!

Salon Isabella, Cihlářská 42, Brno

končí za 13 dní
–36 %
mesicni-akce-duben

Měsíční akce - duben

Ošetření kolagenovým plátem

D' DESIGN cosmetic studio, Selská 80, Brno

290 Kč končí za 6 dní
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace