Zpět na Problematická pleť

Erbiový laser

Ahojky, mám jizvy po akné, takové ty prohlubeniny, nejsou vypuklé. Prý nejúčinější při zahlazování kůže je erbiový laser. Chtěla bych se zeptat, jestli ste na něm někdo byl, jaké jsou výsledky a kolik to stálo a jestli bylo potřebné proceduru opakovat. PS: nemyslím biostimulační laser, ani auroru a nemám už akné jenom jizvy :-( Díky za poznatky.

Lena | 16.10.2008 10:20 | ip: 91.127.43.140

Dobry den taky mam na vas stejny dotaz jako jedna a to ze mam po akne hlubsi jizvicky na tvari a take trochu na cele.slisela jsem ze se daji laserem zahladit ale nemam s timto zadnou zkusenost.Chtela bych vedet kolik to bude stat a jestli se procedura musi opakovat.prosim poradte mi :-(

Anička | 4.12.2008 12:00 | ip: 77.104.214.3

Dobry den, byla jsem na erbiovem laseru v Teplicich. U me slo o mensi lokality na obou tvarich. Platila jsem asi 6 tisic, plus samozrejme platite konzultaci a neco na hojeni rany. Mela jsem to se slevou, protoze pry jeste studuju. A jaka je spokojenost? No nic moc, jizvy mam nadale, jsou mozna o neco malo lepsi, ale porad to neni nic,co bych chtela ukazovat. Zrejme se na zakrok tohoto typu musi jit opakovane. Hoji se to velmi rychle a ani to neni tak bolestive, ale problem je, ze to misto zustane strasne dlouho zarudle. Ani make-up to dokonale neprekryje. Kazdopadne doporucuju to zkusit. Ja sama uvazuju, ze za nejakou dobu pujdu podruhe.

Erin | 24.12.2008 12:17 | ip: 217.117.217.154

moje pritelkyne ma problem s rustem chloupku na brade a pracne si je casto vytrhava pinzetou.bydlíme v děčíně a našel jsem kosm.salon vedle hl nadrazi smerem k mototechne.je mozne laisrova depilace? a jak by to vypadalo cenově.dekuji předem za odpověd. popř.tel: 732 324 915

miroslav vejnoska | 20.5.2011 9:24 | ip: 85.71.153.229

Přidat příspěvek

Prosím přihlašte se.