Zpět na Kadeřnictví

Salón šuta

recepce a celkové chování kadeřníku je děsné,věčné výmluvy kadeřník je nemocen apod.byla jsem objednana 3kráte a ani jednou jsem "svého kadeřníka"nedostala a v závěru mi paní zdělila že bohužel ani barva kterou jsem požadovala není(opět),na mě to pusobí jako moc humbuku pro nic za nic

venkova marie | 19.2.2009 15:00 | ip: 88.102.186.189

a kde jsi byla ? V kterem meste ?

valentina | 19.2.2009 15:11 | ip: 195.3.113.169

Vážená paní Venková,
jsem majitelem Salon Šuta s.r.o.. Velice si vážím Vašeho příspěvku a proto mi dovolte reagovat na Vaše znepokojení.
Náš zákazník – náš pán! Není jen omšelé klišé ale věřte mi že toto jsou první slova která slyší každý nově příchozí kolega do týmu Salonu Šuta.
Na oficiálních internet. stránkách salonsuta.com naleznete i e-mailovou adresu na kterou můžete psát Vaše názory, nedostatky a nápady kterých si nesmírně vážím neboť můžu řešit jen ty nedostatky a názory zákazníků o kterých vím a proto mne neváhejte touto cestou kdykoliv kontaktovat.
Náš tým čítá 46 kolegů které si pečlivě vybíráme (např. do Brněnského Salonu Šuta z 95 žadatelů u nás pracují 3!), investujeme nemalé částky do širokého spektra školení a stáží. Měsíčně obsloužíme cca 2500 zákazníků ale to nemění nic na faktu že si přeji aby si k nám chodil zákazník službu užít. Co se nedostatku chybějícího barevného odstínu týče by toto nemělo být překážkou k tomu aby jste odcházela spokojena s výsledkem práce kadeřníka neboť se požadovaný barevný odstín dá namíchat z několika jiných odstínů a touto Vaší připomínkou se budu ihned zabývat neboť jsme jedním ze dvou největších odběratelů firmy Schwarzkopf Professional v ČR a skladem máme více jak 1000 produktů. Ještě jednou se omlouvám za nepříjemnost. Uděláme vše aby se obnovila Vaše důvěra a věřte mi že neustále myslím a pracuji s týmem na tom aby jste Vy – naši zákazníci byli maximálně spokojeni.

S přáním pěkného dne

Miroslav Šuta

Miroslav Šuta | 2.3.2009 20:54 | ip: 88.102.186.189

Možná si teď budou mnozí „ťukat na čelo“, že něco takového píše člověk v mém postavení, ale opravdu není obvyklé, aby majitelé kadeřnických salonů sledovali takováto diskusní fóra, případně do nich přispívali hodnotnými příspěvky, nebo jenom sledovali „hlas lidu“ a takto získané poznatky aplikovali při zkvalitňování služeb správným směrem.

Najít dneska osobností dobrého zaměstnance není vůbec lehké a když vezmem v potas jeho 46 kolegů, tak ani při sebenáročnějším výběrovém rízení nemůže odfiltorvat vše na 100%.

Věřte, že každý správný šéf se postaví za své lidi a pokud to zvládne ruku v ruce s ochranou zájmů zákazníka, pak si zaslouží zastání, třeba i od konkurence. Navíc, pokud své kadeřníky nemá na hlavní pracovní poměr, ale pracují u něj na Živnostenský list, pak v takových případech je potom úsilí udržet kvalitu i vzájemnou loajalitu mnohem obtížnější, byťje to pro salon nejlevnější řešení personálních otázek.

Přeji všem jenom samé dobré zkušenosti a kadeřníkům vzkazuji: „Kadeřnickou profesí můžete své zákazníky hladit po duši, pokud jim dobře nasloucháte. Tak jim pozorně naslouchejte a hlaďte je. Potřebují to a ve skrytu duše to i u vás hledají.“

Lubomír

Lubomír Harrer | 26.3.2009 23:34 | ip: 90.179.141.230

Dobrý den, bohužel mám také špatnou zkušenost a kadeřnictví si najdu jiné. Bohužel, protože jediné, pro mě pozitivní, je opravdu šikovná kadeřnice sl. Obrová. Při poslední návštěvě jsem si nevzala doklad o zaplacení, který mně mimo jiné nebyl ani nabídnut (platila jsem panu Pejzlovi). Druhý den jsem si o něj telefonovala a bylo mně přislíbeno, že si ho můžu vyzvednout. Bohužel jsem ho nedostala ani při osobní návštěvě – to docela chápu, bylo to slavnostní otevření salonu v Brně a na akci jsem byla také pozvána. Takže mně zase bylo slíbeno, že doklad pošlou emailem. Do dnešního dne nic nedošlo a to ani přes telefonickou a emailovou urgenci. Možná by stačilo chovat se míň „vtíravě“ a plnit přání zákazníků. V tomto případě i povinnost vydat doklad. Kazíková H.

kazikova | 22.4.2009 9:55 | ip: 90.176.196.63

Dobrý den,
byla jsem v salonu Šuta a musím uznat,že jsem byla spokojena s prací jak kadeřníka tak i ostatních služeb.Hodně mě zaráží chování pana majitele Šuty,myslím že pokud chce mít salon s kvalitními službami, nadměrná vtíravost není na místě.Pokud se o mě kadeřnice dostatečně stará,myslím že není zapotřebí,aby pan Šuta chodil po klientech a ptal se jich,zda je vše v pořádku,kdyby nebylo,ozvala bych se sama.Pokud mám nadále navštěvovat Váš salon,přála bych si,aby se toto jednání změnilo.
Děkuji za skvělé chování zaměstnanců.

Martina T. | 6.5.2009 17:01 | ip: 88.101.217.75

Dobrý den,

byl jsem již několikrát v salonu Šuta a vždy jsem byl velice spokojen s jejich službama a přístupem k zákazníkovy který myslím je na velice dobré úrovni, a to mohu hodnotit, myslím že dobře neboť ke kadeřníkovy chodím každý měsíc a nejedná se jen tak o nějaké ostříhání. Personál salonu Šuta konkrétně v jejich nové provozovně na Campus Square Brno je velmi vstřícný a vždy dokáže zákazníkovy poradit a je velmi ochotný.

A po pravdě řečeno jakmile jsem poznal tento kadeřnický salon chodím jen tam.

Hezký den
Michael

Michael (majkyn@t-online.de) | 10.5.2009 10:44 | ip: 62.245.118.97

Reakce na příspěvek paní Kazíková H.
Musím se jen usmívat nad Vašim příspěvkem o tom že jste neobrdžela doklad o zaplacení kadeřnických služeb. Osobně sám vím jelikož jsem pravidelným zákazníkem zmiňované pobočky to že personál pokaždé vydává doklad o zaplacení ať už se jedná o kadeřnické služby, solárium a podobně. Osobně nevidím žádný důvod proč by Vám neměly vydat doklad o zaplacení. To že jste si ho nevzala jak jste sama uvedla je přeci čistě na Vašem uvážení. A pokud Vám ho nevydali o čemž silně pochybuji tak se přeci ozvu na místě ihned a ne až další den. Hlavně mne velice zaráží že máte odvahu tady na internetu, Salón šuta takhle pomlouvat když jak sama píšete jste byla pozvána na jejich slavnostní otevření, kam se zvaly jen VIP hosté a této oslavy jste se sama účastnila. Já bych se osobně styděl být někam pozvaný, účastnit se této akce a pak následně tady psát tyto příspěvky. Vždy jde vše vyřešit ke vzájemné spokojenosti.

Michael Grünttorad (majkyn@t-online.cz) | 15.5.2009 23:02 | ip: 62.245.118.97

Reakce na ošemetný vzkaz paní Kazíkové.
Draha paní Kazíková..Jsem velice častým zákazníkem v Salónu Šuta a velice dobře se přátelým s jeho zaměstnaneckým týmem. Tato situace mi byla ovšem skvěle vyložena a musím říci, že vtíravé chování bylo na Vaši straně. Na slavnostní otevření ste se vetřela sama a bohužel odmítaní v Salonu Šuta není zvykem, takže říci Vám ,,NE,, by stejně asi ve Vašem případě nepomohlo a jen byste dál šířila težky vzduch. Je samozdřejmě Vašim právem najít si jiné kadeřnictví..v tom Vám jistě přejí hodně zdarů..Určitě neradi pouštějí zákazníky, ale v některých případech je to lepší. Příště takové urážky řešte osobně a neodrazujte jiné a spokojené zakázníky v salónu Šuta.

Helena Procházková | 18.5.2009 17:47 | ip: 88.101.217.75

Reakce na vzkaz paní Kazíkové.
Vážená paní je my z Vás celkem dost špatně. Já jsem se salonem Šuta velice spokojená, a kdyby takové profesionální chování jaké je nabízené v tomto salónu bylo všude bylo by to skvělé. Přeji Všem pracovníkům salónu Šuta mnoho pracovních úspěchů.

Klára Malá | 18.5.2009 19:04 | ip: 82.208.2.200

Dlouho jsem přemýšlela nad tím jestli mám k diskusi něco napsat.Ale nad komentáři jsem se vážně královsky pobavila.Tudíž jsem uznala že ani nemusim.Jak vidím jsou mezi námi i normální lidé kteří prokoukli slizke, podlé a vtíravé chování pana majitele.A to mě nad míru těší.A je mi opravdu jedno jestli je to, byť třeba jeden ze sta.

Lůca | 21.5.2009 8:32 | ip: 88.83.225.12

:-D jestli chcete Lůco aby Vás raději při návštěvě fackoval, to musíte do jiného salónu.. :-P

Helena Procházková | 23.5.2009 15:50 | ip: 88.101.217.75

pro Helena Procházková:
Je mi Vás opravdu líto.

Lůca | 24.5.2009 20:42 | ip: 88.83.225.12

To vůbec nemusí Lůco, protože se mám tak dobře, že litovat mě opravdu nikdo nemusí..takže o mne se nebojte… ;-)

Helena Procházková | 26.5.2009 14:29 | ip: 88.101.217.75

Dobrý den,
mrzí mě, že tu čtu takové hodnocení na nejlepší kadeřnictví ve kterém jsem kdy byla!!!!!! A naopak přístup pana majitele i celého personálu mi přijde ÚŽASNÝ, líbí se mi pocit.že někam přijdu a starají se o mě- ne jak v ostatních kadeřnictvích,kde si vás přebírají jako prasata na porážku.S radostí v Šutovi platím, protože za služby a za pocit,se kterým odtud odcházím to stojí- a přitom ceny jsou stejné jako všude jinde,kde vás stříhají kadeřnice,co se vám ani pořádně nevěnují.
U pana Šuty se mnou kadeřnice nejvíc dlouho řesila střih, barvu a až jsme našly PŘESNĚ to,co mi vyhovovlao,tak mě ostříhala. A jsem NADMÍRU SPOKOJENÁ!!!
Teď v červenci se budu vdávat a hodlám využít všech služeb Šuty a těším se na to pomalu víc,jak na samotnou svatbu-kdy budu opečovávaná a zklrášlovaná…:-)
To že pan Šuta sleduje diskusi beru jako jedno MEGA VELKÉ plus!!!! Leží mu na srdci spokojenost všech zákazníků. Neznám jiné kadeřnictví,kde by se takhle majitel staral o spokojenost všech!SUPER

Irini Charalambidu | 27.5.2009 8:41 | ip: 94.143.177.172

Nehodlám nikoho přesvědčovat o kvalitách tohoto salonu.Protože kvalita toho to salonu je jiste bezkonkurencne spicková a to jak v Hevlíne,Breclavi tak i v Brne ale to neni zasluhou pana majitele ale tech skvelých sikovných a kreativních lidi kteri tam o vas pecuji.Chtela sem jen rict ze predchozi komentare jsem nepsala z pohledu zakaznika ale z pohledu cloveka ktery mel tu cest nahlednout do zakulisí te lacine frasky co predvadi pan majitel ke svym zamestnancum.Tudiz platí přísloví "Nesuď knihu podle obalu.“ ono zdání klame.

Lůca | 27.5.2009 9:56 | ip: 88.83.225.12

Pro neznámou Lůcu která se nejspíš za své názory stydí že nenapíše ani své jméno. Jak se Vám žije v Břeclavy, či v blízkém okolí. :-D Vaše komentáře mne také velice pobavily. To že majitel salónu má zájem o zákazníka není vtíravím chováním ale naprosto běžným jevem všude v evropě. Je vidět že jste toho asi moc neprocestovala. To že jsou kadeřnice šikovné tak to je samozřejmě velmi pozitivní ale nebýt toho že si tyto kadeřnice a kadeřníky vybírá sám majitel z velkého počtu zájemců asi o něčem svědčí. Podle Vaše posledního komentáře soudím, že jste byla zaměstnankyní tohoto kadeřnického salónu a již už nejste. Že by nějaké komplexi? Jináč bohužel žijeme v České republice a takový přístup k zákazníkovy a zaměstnancům který vede pan Šuta je dle mého názoru to nejlepší co může být. Takže přeji tomuto salónu mnoho úspěchů.

Michael Grünttorad (majkyn@t-online.de) | 30.5.2009 7:41 | ip: 62.245.118.97

negativni reklama je taky reklama,tak vsem dekujeme za prispevky.
s pozdravem nuzkam zdar ;-)

JIM BEAM | 2.6.2009 9:51 | ip: 213.211.35.161

Dobry den, mohl by mi nekdo napsat neco o cenach v Salonu SUTA? Napr. za strihani, barveni, melir… Dekuji. Nelly

Nelly | 11.6.2009 14:25 | ip: 88.101.208.78

Připrav si poradnou srajtofli 8-O

neee | 12.6.2009 13:35 | ip: 89.203.144.24

Dobrý den, chci se podělit o svoji zkušenost a pohled na tento salon. Co se týká chování pana majitele, mne přijde opravdu trochu moc okázalé a žoviální, ale každý máme jiný vkus…takže to bych tak ani neřešila. Personál měl vždy uctivé a vstřicné chování. Jen bohužel kvalita jednotlivých kadeřníků byla rozdílná. Byla jsem několikrát docela spokojená, ale několkrát zase hodně nespokojená, dokonce po jedné návště před plesem jsem si musela hlavu znovu umýt a učesat, i když jsem svůj požadavek jak jsi představuji účes vyslovila jasně. Dále mi vadilo, že pokaždé jsem platila jinou sumu i když mám vlasy stále stejně dlouhé a vždy se jednalo o stejnou práci. Při poslední návštěvě mi u placení s úsměvem sdělili, že trochu zvýšili ceny. Ze 650,– Kč na 1012,–Kč mi to připadá trochu moc. Myslím, že by bylo solidní, kdyby toto zvýšení sdělili zákazníkovi dříve a než až při placení.
Zdraví bývalá zákaznice Zuzka

zuzka | 26.6.2009 14:58 | ip: 81.19.2.45

Re: Zuzka… A pročpak střídáte kadeřníky v jednom salónu? Pokud jste spokojená s jedním kadeřníkem tak ho přece logicky neměním a chodím výhradně k němu. To je přeci logická uvaha ;-) . A co se týče Vaší s naspokojeností s jednou návštěvou, tak je nejednoduší způsob a to pokud nejsem s výsledkem spokojená dle svých představ, mohu službu reklamovat, a myslím že by Vám účes rády opravily k Vaší spokojenosti. No a ceny služeb? Za kvalitní služby si rád připlatím a to nehledě toho zda se jedná o salon Šuta či kteroukoliv jinou službu či obchod.

Michael Grünttorad | 1.7.2009 7:53 | ip: 94.113.101.126

Re: Michael Grünttorad:
Aco ty si nakej jejich mluvci nebo co?Nebud trapnej a neobhajuj neobhajitelne…ni­koho to nezajima…

Luca | 16.7.2009 17:09 | ip: 88.83.225.12

Vždy se na této diskuzi velice pobavím. jak se tady každý snaží úspěšnou firmu všemožně pomluvit. A nejvíce mne pobavila tzv. Lůca nebo kdo to vůbec je. Možná časem až vyrostete pochopíte jak se má správně podnikat, a ne tak jak v ČR předvádí 90% podnikatelů. Nikdy jsem v tomto salóně nebyla ale nedá mi to ho nenavštívit.

Pavla | 30.7.2009 23:10 | ip: 77.93.216.96

26.3. jsem přispěl panu Šutovi. Tentokrát ale podpořím i stranu zákazníků, resp. Zuzku s příspěvkem z 26.6. Dnes je „salonem“ kde kdo, ale s poskytováním salónních služeb to bývá již horší. Do značkového salonu zákazníci chodí pro služby salonu, nikoliv za službami jednotlivců a pokud někdo pouze propůjčí své jméno každému kadeřníkovi se ŽL, když si u něj pronajme křeslo, pak to přestává být salon, ale jenom kadeřnická firma. A pokud v salonech jsou kadeřníci s rozdílnou profesní vyzrálostí (což je také z hlediska délky praxe běžné), je běžnou praxí klidně rozdělit zařazení (od kadeřníka junior až po top hairstylist) včetně cenových hladin služeb, takže se zákazník, pokud by rád službu hned a bez čekání na volný termín oblíbeného kadeřníka, může snadno a s důvěrou rozhodnout jestli využije srovnatelných služeb u jiného kadeřníka v daném zařazení, nebo třeba i v zařazení jiném. A pokud takové dělení neexistuje, souhlasím se Zuzkou, že pak by úroveň všech kadeřníků měla být vyrovnána.

Lubomír Harrer | 28.8.2009 9:57 | ip: 217.117.217.227

Další

Přidat příspěvek

Odesláním formuláře potvrzujete, že jste se seznámil(a)s našimi Zásadami pro nakládání s osobními údaji

Registrace na fóru Salóny-krásy.cz je zdarma a může se zde registrovat kdokoli, kdo souhlasí s níže uvedenými pravidly. Musí se s nimi proto každý před registrací seznámit - jsou závazná pro všechny registrované uživatele.

  1. Jsou přísně zakázány urážky, osočování a vulgární vyjadřování na fóru a výroky podněcujícím či odkazujícím na násilí nebo nenávist.
  2. Vybírejte vhodná fóra pro zakládání témat a nezakládejte duplicitní témata. Zvýší se tím šance, že na Váš příspěvek budou reagovat lidé zajímající se o stejné téma.
  3. Při zakládání témat nepište celý příspěvek velkými písmeny.
  4. Nejsou povoleny reklamní příspěvky a inzerce jakéhokoliv druhu.
  5. Příspěvky a témata porušující jakékoli z těchto pravidel mohou být bez varování upraveny, přesunuty, uzavřeny nebo smazány. Uživatel může být za porušování těchto pravidel bez varování zabanován na dobu určitou i neurčitou.
  6. Administrátoři, moderátoři, vlastník domény, vlastník serveru, ani nikdo jiný nijak nezodpovídají za případné škody vzniklé užíváním fóra Salóny-krásy.cz a řízením se radami a návody uživatelů.

Změna pravidel vyhrazena.

Slevy v salónech krásy

–22 %
6d-rekonstrukce-oboci-akce

6D rekonstrukce obočí - AKCE!

Nová metoda dolepování chloupků a formování obočí!

Esthetic Beauty, T. G. Masaryka 493, Frýdek-Místek

549 Kč končí za měsíc
prazdninova-sleva
končí za 17 dní
–56 %
radiofrekvencni-lifting-akce-na-balicky

Radiofrekvenční lifting - AKCE na BALÍČKY!

Nyní výhodné balíčky 3x nebo 6x ošetření!

Esthetic Beauty, T. G. Masaryka 493, Frýdek-Místek

390 Kč končí za 17 dní
thajska-olejova-masaz

Thajská olejová masáž

Masáž OIL v srpnu za speciální cenu.

Zenergy Brno Křenová, Křenová 8, Brno

končí za 17 dní
–27 %
2200 Kč končí za 6 dní
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde