Zpět na Kadeřnictví

Marcel Krejčí

Chtěl bych Vám všem vzkázat aby jste si dali pozor na kadeřníka Marcela Krejčího, neustále si dává nějaké slevové wouchery na portály. A po té Vám buď účes zkazí nebo vás ani nepříjme a vy přijdete o peníze. Mám s ním velice špatné zkušennosti.

Angelo Dante | 7.5.2012 12:25 | ip: 90.177.123.125

Souhlas, stejny pocit z tohoto packala dnes. marketa

Marketa | 21.6.2012 22:57 | ip: 85.161.117.103

Otřesná zkušenost z minulého týdne z pana Krejčího, z opravdu hustých polodlouhých vlasů mám cosi vyřídlého, krátkého a naprosto neforemného na hlavě, co se nedá vůbec učesat. Děs a hrůza, mám obavy, že jsem naletěla samoukovi, který se dle různých diskuzí není schopen ani po letech nic naučit. Vědět o kvalitách pana Krejčího dopředu, i zaplacený voucher bych raději nechala propadnout. Navíc je neochotný a dělá ze sebe super odborníka. Ale, bohužel, jen řečmi. Objednaný čas nedodržuje, klidně si vezme lidi z ulice před vámi a pokud se ozvete, že vy jste dlouhodobě dopředu objednaní, tak odpoví, že u doktora taky čekáte. Jeho "odborný " střih s barvením mi navíc přišel na 4 hodiny !!! mého času. HROZNÉ – HROZNÉ – HROZNÉ !!!! :@

leontina | 22.6.2012 18:15 | ip: 90.178.190.205

Zdravim! S Marcelem mám negativní zkušenost, musela jsem jit znova ke kadernici, ktera byla docela zdesena. Jedna strana byla delsi.. Marcel byl nejaky nachlazeny, coz porad opakoval, slovo ibalgin si vybavim hned, kdyz si vzpomenu na neho :-D Jinak pristup nejhorsi, co jsem kdy u kadernika/ka­dernice zazila. Z me vlastni zkusenosti nedoporucuji.

Hana | 27.7.2012 10:07 | ip: 194.138.12.169

Jeste pro info – vlasy mi dal susit pod klobouk, malem mi uhorelo celo, strih mi neprisel nijak odborny – strih ofiny katastrofa.

Hana | 27.7.2012 10:57 | ip: 192.35.17.26

Koupil jsem své ženě poukaz na úpravu účesu, pán měl čas až téměř za dva měsíce! A hádejte jak to dopadlo? Vůbec se do salonu kam si moji ženu pozval nedostavil.

Libor | 30.7.2012 13:40 | ip: 84.42.228.114