Jak vám rezervační systémy ulehčí organizaci práce v salonu?

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

Správa kosmetického centra nebo salonu krásy může být velmi stresující a náročná. To platí zejména v případě, že jste pro organizaci své práce používali poznámkové sešity, papírové poznámky nebo jednoduchý soubor v excelu. V tomto článku se podíváme na dva nejpoužívanější rezervační systémy v ČR, je na vás, pro který software se rozhodnete.

Rozhodnutí automatizovat některé činnosti ve vašem kosmetickém salonu pomocí online softwaru pro správu umožňuje učinit nový krok k posílení vašeho podnikání. Tímto způsobem zlepšíte vnitřní organizaci své vlastní činnosti a kvalitu služeb, které nabízíte.

Software pro plánování objednávek je skutečnou pomocí pro salony a zajišťuje maximální účinnost všech vašich aktivit. Nabízí kompletní a vždy aktualizovaný obrázek o dostupnosti personálu. Proto vždy můžete vidět, kdo co dělá.

To vše se promítá do mnoha výhod, pokud jde o: efektivitu, kvalitu služeb, loajalitu zákazníků, a tedy větší konkurenceschop­nost.

Specializovaný software představuje bezpečnou investici s hmatatelnými a ověřitelnými výhodami v krátkodobém horizontu, protože zvyšuje efektivitu, snižuje chyby a optimalizuje pracovní dobu zaměstnanců.

Nejznámější a nejpoužívanější aplikace pro správu objednávek a klientů (seřazeno náhodně)

  • unisbook.cz
  • reservanto.cz
  • myfox.cz
  • hairsoft.cz
  • reservio.com

Výhody Reservio (od 8 eur měsíčně)

Online rezervační systém poskytovaný společností Reservio s.r.o. nabízí jednoduchý a přehledný systém pro rezervace ze strany klientů, jako i ze strany administrátora účtu a jeho zaměstnanců.

Reservio poskytuje konečnému zákazníkovi rezervační kalendář na webových stránkách firmy, profil na webovém tržišti služeb www.reservio.cz jako i mobilní aplikaci pro rezervování služeb v okolí. Zákazník ve svém účtu vidí všechny své rezervace a má možnost je spravovat. Mobilní aplikace je velkou výhodou, protože až 80 % rezervací na služby přichází přes telefon a stále více klientů upřednostňuje tuto možnost objednání.

Velmi důležitou funkcí je možnost přijímat platby přímo v momentě rezervace. Tato funkce bude spuštěna v brzké době, nyní je již v testovací fáze a finalizaci. Díky ní firma získá finanční prostředky ještě před poskytnutím služby a současně se výrazně snižuje počet klientů, kteří se na danou rezervaci nedostaví. Reservio je velmi oblíbené mezi podniky poskytující služby v oblasti krásy a péče o tělo – především kadeřnictví, barber shopy, kosmetiky, masáže, fyzioterapie, jóga a fitness centra, optiky, zdravotní a veterinární ambulance.

  • Synchronizace kalendáře
  • Statistiky
  • SMS notifikace *
  • Tisk & export dat
  • Kontrola docházky
  • Permanentky & vouchery
  • Notifikace zaměstnancům
  • Grafické šablony
  • Vlastní zprávy
  • Vlastní doména
  • Přihlášení zaměstnanců
  • Neomezený počet klientů
  • Neomezené prohlížení historie klientů
  • Žádné poplatky za nastavení
  • Prémiová zákaznická péče
  • Google Analytics

MyFox

MyFox je aplikace, která slouží jako digitální recepce. MyFox v sobě zahrnuje rezervační systém, kartotéku a pokladnu připravenou na EET. Aplikace byla vytvořena ve spolupráci s beauty profesionálkami s důrazem na jednoduché ovládání a použitelnost v každodenním provozu. Systém hlídá volné a obsazené termíny. K rezervacím rozesílá automatické SMS připomínky den dopředu. Obsahuje kartotéku s možností psát si ke klientům poznámky a ukládat obrázky. Díky statistikám poskytuje přehled o tržbách, o využití služeb nebo o nejlepších klientech.

K MyFoxu je možné za drobný příplatek získat profesionální webové stránky. Technicky se jedná o moderní cloudovou aplikaci, která funguje na libovolném zařízení připojeném k internetu – mobil, tablet, počítač. MyFox je možné vyzkoušet zdarma na 3 týdny, placená verze stojí 575 Kč měsíčně a v ceně je balíček 100 SMS připomínek pro zákazníky. SMS nad rámec balíčku stojí 1 Kč.

Čím se MyFox líší od konkurence:

  • kompletní digitální recepce s pokladnou (připraveno na EET) a kartotékou
  • 100 SMS v ceně paušálu
  • cena 575 Kč měsíčně, za žádné funkce se nepřiplácí
  • jednoduché “neajťácké” ovládání
  • funguje z mobilu, tabletu i počítače
  • možnost připlatit si web za 125 Kč měsíčně

Pokud už svůj rezervační systém máte, nebo alespoň jste si jej předvybrali, podívejme se, jak jej využít naplno.

Kdy klienti rezervují online?

Nejaktivnější dny pro objednání schůzky jsou bezpochyby pondělí – středa, v sobotu a v neděli panuje klid. Úterý bylo v průměru nejaktivnějším dnem.

Jak mohou být tyto informace pro vás užitečné?

• Zvažte plánování marketingových kampaní na začátku týdne.

• Nezapomeňte zahrnout svůj rezervační odkaz do veškeré komunikace s klienty. I o víkendech pomáhá klientům, kteří stále přemýšlejí o rezervaci, a mohou později jednat. Příklad: „Kliknutím sem zarezervujete schůzku online“

Jak klienti najdou vaši online stránku pro rezervaci?

Jistě, nyní víme, že většina klientů rezervuje pomocí svých mobilních telefonů, ale jak najdou odkaz na rezervaci do salonu? Instagram? Facebook? Vaše webová stránka?

Pro zvýraznění možnosti online rezervace vám doporučuji využít balíček výhod TOP salon na Salony-krasy.cz.

Odkaz na objednání vám umístíme přímo na profil vašeho salonu. Zvýšíte tím šanci na objednání online právě k vám.

Komentáře