Jakou prezentaci salonu krásy zaujmete?

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

Pokud chcete, aby se o vašem salónu vědělo, musíte být online, mít web a aktivní profily na sociálních sítích. Prezentace salonu je trochu jiná než prezentace soukromé osoby a některé informace není vhodné zveřejňovat.

Webová stránka salonu krásy

Vaše webová stránka musí mít responzivní design, aby byla mobile friendly a zobrazovala se správně i na mobilech a tabletech. Všechny informace se pak přehledně zobrazují nejen na PC a noteboocích, ale i na mobilech a tabletech. Ověřte si, zda je web optimalizovaný pro mobily.

  1. Vložte profesionální fota salonu, vás a vašeho týmu.
  2. Ujasněte si, kdo je váš klient a cílová skupina a koho byste v salonu rádi uvítali.
  3. Přidejte informace, jaká je vaše specializace, na co se salon zaměřuje a s čím máte bohaté zkušenosti.
  4. Pravidelně vkládejte aktuální informace, telefon, e-mail i otevírací dobu a pravidelně aktualizujte zápisy, ať se vyhnete nedorozumění s klienty.
  5. Vkládejte reference klientů, zlepšíte si pověst u návštěvníků vašeho profilu a zvýšíte své šance na objednání.
  6. Přidávejte ukázky prací, posílíte u klientů přesvědčení, že jste salonem, který hledají a vyhnete se nenaplněným očekáváním co do stylu, výsledku nebo ceny.
  7. Pište stručné informace bez dlouhých textů, přehledně, s nadpisy, podnadpisy, odrážkami či tučným zvýrazněním klíčových informací.

Zobrazení salonu krásy ve vyhledávačích

Nejvíce nových zákazníků v sektoru služeb vám vygeneruje vyhledávání na Google nebo Seznam a zápis na Salony-krasy.cz.

Profil salonu krásy v katalozích a na Google musí obsahovat aktuální informace, jako je kontakt, otevírací doba, výpis služeb či objednávkový formulář pro rezervaci.

Pokud někde uvádíte, že končíte v 17 hodin, ale odcházíte už v 15 hodin, klient, který přišel v 16 hodin zbytečně, se k vám už znovu nevrátí.

Salon krásy a sociální sítě

Facebook a Instagram jsou nevyužívanější sociální sítě. Byznys profil a osobní profil je třeba držet oddělené.

Na profil salonu patří jen profesionální informace. Příspěvky musí být krátké a s jasným sdělením. Pokud očekáváte reakci na posty, přidejte výzvu k akci, odkazy, stručné a jasné pokyny.

Náš TIP: Inzerce pro salony krásy. Jak zvýšit úspěšnost inzerátu?

  1. Pokud dostanete ocenění, zveřejněte to, ale nechlubte a nechvalte se, hodnocení nechte na jiných.
  2. Sdílejte 3× až 5× týdně, ať profil žije, ale a není na obtíž, inspiruje, ale nezahlcuje.
  3. Vkládejte příspěvky v různou dobu, ať to působí přirozeně.
  4. Méně je více, na sociální sítě patří krátké a stručné příspěvky.
  5. Označujte a tagujte (@) a používejte hashtagy bez háčků a čárek (#pouzivejtehashta­gy) i mezinárodní hashtagy ať mají příspěvky větší dosah.
  6. Posty prolinkujte pomocí znaku @, který na sociálních sítích odkazuje na další skupiny a profily, např. @salonykrasy
  7. Vkládejte jen kvalitní fotky a videa, tvoříte si tak svou vizitku a pověst.
  8. Fanoušek, follower, klient i zákazník mají vždy pravdu, nereagujte na „hejty“, poděkujte za zpětnou vazbu a nepropadněte potřebě se obhajovat.
  9. Přidávejte různá témata a obsah, svoji práci, informace o týmu, ze zákulisí, občas i něco zábavného, co však souvisí s vaší prací a byznysem.
  10. Postujte aktuálně, podle ročního období, sezóny, počasí, svátků, významných a speciální dnů, trendů nebo aktuální dění ze světa celebrit.

Stránka salonu v katalogu Salony-krasy.cz

Přes svůj profil v katalogu Salony-krasy.cz můžete oslovit lidi z celé ČR. A pokud potřebujete pomoci s prezentací, rádi za vás profil vytvoříme a popíšeme, co přesně nabízíte a v čem vynikáte.

Budete v dobré společnosti složené z nejlepších salonů krásy, klinik a beauty profesionálů v ČR. Ať už sami nebo s naší pomocí, začněte registrací.

Pokud potřebujete vaše údaje zkontrolovat či upravit, přihlaste se.

A jestli si s něčím nevíte rady, ozvěte se nám a bez obav nás kontaktujte na lucia@salony-krasy.cz.

Foto: Domenico Loia on Unsplash

Mohlo by vás zajímat

Komentáře