Inzerce pro salony krásy. Jak zvýšit úspěšnost inzerátu?

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

Při podání inzerátu soutěžíme o přízeň zájemců s ostatními uživateli s podobnou nabídkou. Lépe napsaný a propagovaný inzerát může získat konkurenční výhodu. Jak napsat inzerát a čím případné zájemce zaujmout?

Atraktivní titulek inzerátu

Atraktivní nadpis upoutá pozornost a rozhoduje o tom, zda se zájemce (salon, kosmetička, kadeřnice) vůbec podívá na detail inzerátu. Přesný popis nabízené věci v nadpisu láká k prokliku. Do detailu inzerátů se dostanou kromě návštěvníků Salony-krasy.cz i lidé z vyhledávačů Google a Seznam. Pro řazení výsledků vyhledávání je nadpis důležitý.

Podnadpisy a podtitulky inzerátu

Podtitulky či podnadpisy tvoří přechod mezi titulkem či nadpisem a textem. Podnadpis slouží k prezentaci výhody inzerovaného produktu či služby. Zaujměte čtenáře, ať si přečte další text. Alternativou je zvýrazněné sdělení, jako je tučný text, odrážky nebo seznam výhod a užitků produktu v rámečku.

Klíčové informace

Uveďte důležité informace, ale žádné zbytečnosti. Dlouhé texty nikdo nečte. Inzerát je jako vaše vizitka. Vyhněte se gramatickým chybám, vynechejte negativní formulace a přidejte pár kvalitních fotografií.

  • Inzerát vložte do správné rubriky, jinak jej nikdo nenajde.
  • Uveďte svůj telefon, email, webové stránky a link na soc. sítě.
  • Nezapomeňte říct lidem, co chcete, aby udělali, motivujte je a přidejte výzvu k akci.
  1. Komu je inzerát určen – pro začínající podnikatele, s vlastní klientelou, zda jste ochotní zájemce zaškolit apod.
  2. Jak na to spěcháte – ihned, nástup do práce od jistého měsíce, okamžitý prodej se slevou atd.
  3. Co konkrétně nabízíte/poptá­váte – detailní informace, díky kterým se vyhnete zbytečným dotazům. Rozepište se, aby měli zájemci k dispozici kompletní informace.
  4. Prodáváte kosmetický přístroj, zboží? Uveďte, zda je to určeno pouze lokálně nebo jste ochotni zaslat po celé republice – vyhnete se zbytečným dotazům a administrativě.
  5. Cena – je uvedená cena konečná nebo dohodou – uveďte, zda jste ochotni smlouvat

Plošná inzerce a vyhodnocování

Inzerujte na co nejvíce místech, kde se vaše cílová skupina vyskytuje. Využijte své sociální sítě, skupiny na FB, LinkedIn, fotky na Instagramu i inzertní portály pro salony krásy.

Inzerce pro salony krásy na webu Salony-krasy.cz nebo v jejich profesních skupinách pro profesionály a salony krásy na FB:

Přidat inzerát na web Salony-krasy.cz

Doplňkové služby TOP inzerce

  • Zvýrazněný inzerát prostřednictvím služby TOP inzerce mezi ostatními nabídkami uživatelé nepřehlédnou.
  • Vaše nabídka zůstane na první straně výpisu inzerátů.
  • Počet zobrazení vašeho inzerátu se mnohonásobně zvýší.

Nejvíc zobrazení bude mít inzerát v případě, že jej případný zájemce uvidí všude. Proto je topování přínosné. TOP inzerát sdílíme na soc. sítích Salony-krasy.cz.

Pro topování inzerce nás kontaktujte na lucia@salony-krasy.cz

Sociální média

U všech inzerátů jsou tlačítka pro snadné sdílení vaší nabídky na sociálních sítích. Zkuste požádat přátele a známé o další sdílení a zvýšit šanci na úspěšný prodej. Opakováním inzerce vstoupíte do podvědomí potenciálních zákazníků a zafixujete své sdělení.

Foto: Adam Winger | Unsplash

Komentáře