Jak zvýšit počet klientů ve Vašem salonu krásy?

Kategorie: Pro odborníky

Mojekrasa

V poslední době se mi hromadí emaily od majitelek salónů, které si neví rady při začlenění nové služby do jejich nabídky. Ptají se, jak upoutat nové klienty, jak a kde je získat? Proto jsem sepsala pár tipů, ze kterých se určitě poučíte nebo alespoň zjistíte, kde máte rezervy a co jste ještě nevyzkoušeli.

Především si musíte uvědomit, na koho se potřebujete zaměřit. Áno, správně, na dámy z Vašeho okolí, které vyhledávají zkrášlovací/re­laxační služby. Využijte sílu internetu naplno a prezentujte se Vaší šikovností. Nikdy to nebylo snadnější!

Doporučuji tyto formy propagace:

1. Pokud máte FB fan page pro Váš salon, neváhejte a pověste na facebook fotografie prací Vašich nehtařek/řasa­řek/masérek. U fotografie nesmí chybět – jméno odborníka a kontaktní informace pro objednávky.

2. Zveřejněte článek na Vašem a oborovém webu, ve kterém informujete klientky o nově zařazené službě – manikúra/řasy atd. spolu s odkazem na Váš web.

3. Ujistěte se, že je Váš salon vidět v popředí v katalógových zápisech – např. TOP salon na Salony-krasy.cz (více info na www.salony-krasy.cz/top-salon) např. v kategorii nehtová studia Praha – http://www.salony-krasy.cz/…studia/praha a HLAVNĚ aktualizujte ty stávající informacena Vašem profilu. Přednostní zápisy dosahují 80% více zobrazení (oproti běžným zápisům zdarma).

4. Nabídněte zvýhodněnou cenu za službu stálým klientkům (z dlouhodobého hlediska nedoporučuji slevy jako marketingový nástroj) např. formou letáčků, které rozdáte stálým zákaznicím, nebo kartičky na doporučení kamarátkám, věrnostní karty atd.

Snadnější rezervace na salony-krasy.cz díky novému rezervačnímu systému

5. Zveřejněte akční nabídku na Vašem webu, FB, Salony-krasy.cz (alespoň se Vaše odbornice dostanou do povědomí) – ZDARMA na Salony-krasy.cz např. http://www.salony-krasy.cz/slevy (o slevách jenom informujeme, neplatíte provizi za klienty ani %)

6. Máte k dispozici databázi emailových adres klientek? Zašlete jim newsletter a informujte o né službě v salonu. Doporučujeme webovou službu Smartemailing.cz

7. Navažte spolupráci např. s přilehlou kavárnou, pro jejich zákazníky nabídněte maličkost nebo službu ZDARMA a pro Vaše klienty zase slevu na kávu nebo dezert v jejich kavárně. Nabídku prezentujte na vašem i jejich FB, dárky nebo slevy jsou tahákem a ideálním magnetem pro začátek, aby se z nových klientek staly trvalé.

Inspirovala jsem Vás, nenalezli jste strategii, která funguje pro Váš salón? Podělte se s námi!

Vaše Lucia Krivdová

Zakladatelka Salony-krasy.cz

Čtěte také:

Kadeřníci si pochvalují online rezervace. Šetří jim čas a zaplní se termíny, které předtím zůstaly neobsazené

Komentáře