TOUS uvádí Jennifer Lopez jako novou tvář své reklamní kampaně pro jaro 2011

Kategorie: Styl celebrit

Mojekrasa

New York 11. března (PROTEXT/PRNew­swire) – Barcelonská šperkařská značka TOUS, ve snaze pokračovat ve svém mezinárodním rozvoji, osloví lidi na celém světě novou tváří své reklamní kampaně pro jaro 2011 globální ikonou Jennifer Lopez.

Jennifer Lopez, herečka nominovaná na Zlatý globus, umělkyně s platinovým počtem prodaných nosičů, nová hostitelka oblíbené show AMERICAN IDOL a (což je možná její dosud nejvýznamnější role) vzorná matka dvojčat, bude v záběru Ellen Von Unwerth pro zábavnou, ženskou náladovou jarní kolekci šperků, kterou navrhla Rosa Tous s manželem Salvadorem Tousem.

„Jsme absolutně nadšeni, že ikonická Jennifer Lopez se stane tváří jarní kampaně TOUS,“ prohlásila Rosa Tous. „Jennifer je nejen úžasně krásná žena, ale také talentovaná herečka, muzikantka a tanečnice, se kterou sdílíme silné rodinné hodnoty, neboť jsme rodinná firma,“ vysvětluje Salvador Tous, Čestný prezident společnosti TOUS. „Jsme přesvědčeni, že Jennifer Lopez bude skvělá mluvčí, protože je originální a nekonečně charismatická; je to skvělý obraz naší značky.“

„Je to můj oblíbený medvídek. Víte, všechny holky milují diamanty,“ prohlašuje Jennifer Lopez.

Mezinárodní hvězda Jennifer Lopez je herečka, zábavní umělkyně, hvězda z nahrávek, filmová a televizní producentka, módní návrhářka, podnikatelka a filantropka. Jennifer Lopez prodala po celém světě přes 55 miliónů nosičů, a hrála v několika velmi úspěšných filmech, včetně „The Wedding Planner“ (Svatby podle Mary) a „Monster-In-Law (Příšerná tchýně).“

Tento rok je milníkem v její hvězdné kariéře. V 10. sezóně velkého televizního seriálu AMERICAN IDOL působí Jennifer Lopez jako rozhodčí. Je to Jennifer Lopez, kdo určuje standard pro značky parfémů, oblečení a doplňků celebrit. Kromě toho její nejnovější parfém Love and Glamour je již sedmnáctý, a celkem vydělal více než 1 miliardu dolarů.

Společnost TOUS byla založena v roce 1920. Vytvořila inovativní šperkařský koncept s osobitým přístupem k tradičním luxusním šperkům. Tato rodinná firma se vyvinula v globální lifestylovou značku kolekcí šperků, doplňků, hodinek a parfémů. Dnes má společnost TOUS zastoupení ve 45 zemích a více než 400 prodejen ve městech jako jsou New York, Mexiko nebo Tokio.

Komentáře