Značka Matrix v novém: místo, kam každý patří a kde se každý cítí vítaný

Kategorie: Účesy a vlasy

Mojekrasa

profesionální vlasové kosmetiky, má za sebou kompletní relaunch. A je rozmanitější než kdykoli předtím. Od března letošního roku září v plné síle – odvážnější, barevnější, připravená plnit všechny potřeby kadeřníků i jejich zákazníků.

Matrix, celosvětově uznávaná značka

Matrix není jen značka, ale především obrovská komunita profesionálů, v níž dostává prostor každý, kdo tvoří s vášní pro vlasy. Snaží se nepřednášet, ale diskutovat; nekomplikovat, ale přinášet jednoduchá a efektivní řešení pro všechny stylingové výzvy.

Když před více než čtyřiceti lety založil kadeřník Arnie Miller se svou ženou Sydell značku Matrix, měl v hlavě jediné: synergii a pospolitost. „Vnímal potřebu komunity, kde by každý kadeřník cítil pocit sounáležitosti,“ říká Shane Wolf, celosvětový prezident Amerických značek v rámci Divize profesionálních produktů L‘Oréal. „Současný Matrix je moderní, přesto se dál řídí těmito principy a je především místem, kde jsou všichni vítáni,“ dodává.

V základu značky je hravost, energie, odvaha a inkluze – i proto si Matrix pro své logo zvolil všechny barvy duhy. Zároveň vychází i z barevného kruhu, klíčového nástroje všech kadeřníků a koloristů.

Matrix znovu utvrzuje přesvědčení zakladatelů prostřednictvím svého závazku stát se nejvíce inkluzivní značkou v tomto odvětví, vedenou třemi klíčovými hodnotami, které ji definují: inkluzivní, nekomplikovaná a povznášející.

„Matrix hrdě vítá kadeřníky všech věkových skupin, prostředí a úrovní zkušeností v podporující komunitě, kde dostanou nástroje, potřebné k úspěchu. A to včetně inovací a vzdělávání, které každému stylistovi pomohou realizovat jeho tvůrčí a profesionální potenciál,“ přibližuje Sandra Andera, Brand Activation Manager značky Matrix ve společnosti L'Oréal Česká republika. „I proto je nyní Matrix silnější než kdy předtím. Nový není pouze vzhled, doplňují ho zásadní inovace v produktovém portfoliu a kompletně nová digitalizovaná komunikace značky.,“ dodává.

Od jara mají kadeřníci Matrix možnost pracovat s barvicím systémem So-Color, který obsahuje unikátní Pre-bonded technologii s ochranou vlasového vlákna, díky němuž mohou barvit s důvěrou a docílit tak precizních i kreativních výsledků a zároveň špičkové kvality vlasu. Součástí inovace značky je také oficiální spuštění zcela nového Matrix webu (matrixprofes­sional.cz), určeného všem profesionálům bez rozdílu věku i nabraných zkušeností. Na své si přijdou čerství absolventi, nezávislí kadeřníci i umělečtí vlasoví stylisté v salonech.

Naprostou revoluci pak představuje Access (cz.lorealacces­s.com) – unikátní vzdělávací online platforma, díky níž získají kadeřníci přístup k nepřetržitému vzdělání, a to kdykoli a odkudkoli. L´Oréal Access, to jsou desítky seminářů, přednášek a vzdělávacích materiálů, vždy online a na jednom místě.

Značka si od relaunche slibuje možnost oslovit širší skupinu kadeřníků a finálních zákazníků, včetně těch, na které se doposud zapomínalo. „Věříme, že kadeřníci ocení silného a moderního partnera pro svou práci a finální zákazník díky Matrix objeví cestu ke spolehlivým a nekomplikovaným profesionálním produktům,“ upřesňuje Lucie Kukačková, Brand Business Director značky Matrix ve společnosti L'Oréal Česká republika.

Fotografie

Komentáře

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde