Sothys mění pohled na kosmetické salony

Kategorie: Na slovíčko

Mojekrasa

Mgr. Taťána Zajarošová založila v roce 1993 firmu ELEGANCE s.r.o., která je exkluzivním dovozcem značky Sothys Paris. Dnes se značkou Sothys pracuje 170 kosmetických salonu v ČR.

Nápad, jak změnit svět krásy dostala ve Francii, kde ji učarovala exkluzivní profesionální kosmetická značka SOTHYS Paris. Z původního zalíbení se ale nakonec stalo poslání a láska na celý život, kterou zpečetil sám francouzský prezident.

Jak se stalo, že jste získala pro Českou republiku zastoupení francouzské profesionální kosmetické firmy SOTHYS Paris?

V roce 1993 jsem se ve Francii zúčastnila konkurzu a ve velké konkurenci jsem ho vyhrála. Získala jsem pro Českou republiku výhradní zastoupení kosmetické firmy SOTHYS Paris, která dnes spolupracuje s více než 180 kosmetickými salony v České republice. V roce 2006 jsme otevřeli k ostravskému ředitelství moderní školicí centrum v pražském Paláci Austria.

Můžete značku SOTHYS představit čtenářkám, které ji třeba ještě neznají?

Jde o luxusní francouzskou profesionální kosmetiku, která je na světovém trhu 73 let. V roce 1982 vznikla sesterská firma v Miami na Floridě, která zásobuje trh na americkém kontinentu a od roku 1985 existuje pobočka v Singapuru určená pro asijský trh. Zastoupena je ve více než 120 zemích světa a na českém trhu působí už 26 let. Dnes se řadí k exkluzivním salonním kosmetickým značkám nejen díky kvalitě a účinkům produktů, ale především díky systému několika úrovní ošetření v kosmetické kabině. Jednotlivá ošetření se od sebe liší počtem i skladbou jednotlivých kroků, proto u nich nehrozí pracovní stereotyp a pro klienty jsou vždy zážitkem.

Kosmetika je dostupná pouze ve vybraných salonech či hotelech. Jak se Vám daří ji propagovat do „okolního“ světa?

Několika způsoby. Prvním je to, že učíme a pomáháme našim partnerům – kosmetickým salonům, hotelům a Spa centrům, jak správně sebe, potažmo značku a produkty propagovat jejich stávajícím, nebo potenciálním klientům. Právě personál je se zákazníky denně v kontaktu a velmi záleží na tom, jak dokáže vyhodnotit, jaké jsou potřeby každého z klientů a najít pro ně to nejlepší řešení. Druhým způsobem propagace není tolik klasická image reklama, ale spíše rady, tipy a informace ve formě PR textů jak v odborných časopisech, tak v prestižních lifestylových médiích. Jako velmi osvědčené kanály se pro nás ukazují veškeré formy on-line propagace, sociální sítě, youtuberky. V neposlední řadě také sponzorujeme kulturní a sportovní akce, poslední krásnou akcí byl Golfista roku 2019.

Dokážete říct po jakých produktech či procedurách ženy nejvíce touží?

Vzhledem k tomu, že se zaměřujeme na nejnáročnější ženskou klientelu, je pro ně zcela zásadní, aby jak výsledky kosmetických ošetření, tak přípravků na domácí péči byly jasně viditelné v co nejkratším čase. A co jsou největší bestsellery? Jako číslo jedna samozřejmě dokonalá hydratace, bez které nemůže žádná pleť dobře fungovat. Ruku v ruce s ní následuje anti-age péče pro zmírnění vrásek a zpevnění pleti. Nejnovějším trendem a celosvětově velkým fenoménem začala být detoxikace a energie pleti s její ochranou proti působení znečištění a nepříznivým vlivům zvenčí, kterou jsme představili v loňském roce.

Máte nějakou vysněnou cestovatelskou destinaci, kam byste se chtěla podívat, nebo už jste se podívala a splnila si tak svůj sen?

Samozřejmě uplynulých dvacet let pracovního života mi umožnilo navštívit řadu destinací a krásných míst ve světě. Miluji japonské ostrovy a celou oblast Malajsie a Indonésie a ráda se zde se svým přítelem vracím. Zdejší lidská vlídnost a nádherná příroda je pro nás velkou inspirací a každá návštěva této země je velkou možností načerpat nové poznatky o životě a pochopit vztah přírody a člověka. Nádherných míst na Zemi jsou tisíce, ale vždy mám krásný pocit, když se z cest vracím domů. Kromě cestování je mým druhým koníčkem hudba. Díky mému příteli, který je vášnivým hudebním fanouškem, jsem viděla světové hudební ikony a jeden z největších zážitků byl nádherný koncert Paula McCartneyho v Seattlu. Vzpomínky na hudbu mého mládí rovněž oživí i letošní koncert skupiny The Who v Londýně, na který se moc těším.

Měla jste, nebo máte, ve svém životě někoho, kdo je vám vzorem či inspirací?

Mým vzorem je má maminka, díky její výchově a hodnotám, které v rodině ctíme, se mi podařilo dosáhnout toho, co jsem si vysnila a kde dnes jsem. Mou velkou radostí jsou mé dvě děti Petr a Sandra, na které jsem pyšná. Mou velkou inspirací je marketingový ředitel firmy Radim Anděl, pod jehož marketingovým vedením a vzděláváním se naše kosmetičky stávají opravdovými profesionály ve svém oboru a jejich kosmetické salony prosperujícími firmami. Díky jejich profesionální péči odchází ze salonů ženy s krásnou a pěstěnou pletí, ženy krásné, šťastné a sebevědomé. Na celém úspěchu firmy se podílí členové mého týmu, kteří jsou mou oporou. Je to tým skvělých žen, které obdivuji za jejich pracovitost, loajálnost a děkuji jim za to, že naše vztahy nejsou jen pracovní. Díky mému týmu se nám daří udržet značku Sothys na předních pozicích mezi kosmetickými značkami v České republice.

Komentáře

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde